دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

پاک کن!

محدثه دم در اتاقش ایستاده. من هم الکی یک کتاب گرفته ام دستم و کنار کیفش نشسته ام.

تک مهتابی توی هال روشن است.

محدثه یک زاویه به چشم و سر و گردن و دستش می دهد که یعنی: خوابید...

سریع دست میکنم دفتر مشق را در می آورم و پهن می شوم روی زمین.

هولم. می گویم: پاک کنشو کجا میذاره؟؟

پاک کن را می دهد دستم

نگاهمان می چسبد به هم. می گوید: مطمئنی می خوای غلطاشو اصلاح کنی؟

نگاهم لق می خورد روی دفتر...

می گوید: همه که شاگرد اول نمیشن.

با نفیس جمله ساخته بود: خاله نگین به ما جایزات نفیس می دهد.

پقی می زنم زیر خنده.

هر دو مثل این دوستها که توی کتابخانه خنده شان میگیرد می خندیم.

غلطهای خنده دارش را مرور می کنیم.

حالا که نگاه می کنم، خیلی جاهایش را درست نوشته. آنجاهایی هم که درست ننوشته ، بامزه درست ننوشته.

دفترمان را با افتخار سر جایش می گذاریم.

حالا سه تایی ، پای غلطهایمان می ایستیم.

  • دادا احمد

نظرات  (۵)

  • دادا احمد
  • خیلی متشکرم از دوستانی که موشکافانه نظر میدند.
    از اینکه به نظرات پاسخ بدم معذورم.
    دوست دارم اثر و نظرهایش با هم تنها باشند .نمی خواهم حرفها و دفاعهایم را به آن ضمیمه کنم.
    اگر نظرها دقیق باشند، انشالله در کارهای آینده اثر خودشان را میگذارند.
    باز هم ممنون
  • الهه سالاری
  • کاش یکی بود غلط های زندگیمونو قبل تصحیح پاک میکرد!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    بعد شما به همین بچه میگید باهوش نیست:-))
    نابغه اس که:-))
  • امیرحسین معتمد
  • لایک به جَرَیانِ باریکهٔ روایت. لایک به شیفت کردن به تک‌مهتابیِ توی هال. بوی روایت‌های دنباله‌دار می‌شنوم از اوضاعِ جهان!

    چقدر دوست دارم از تجربیات آدمای با تجربه  و اونایی که واقعا میفهمن دارن چیکار میکنن استفاده کنم

    استفاده کردیم

    ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی