دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

حرف بد

من شاه بودم و نرگس ملکه.
نرگس در عالم ملکگی خودش گفت: من خانومم، دوشیزه ام...
بعد یه خنده ی مرددی کرد و به آرامی از من پرسید:
دادا! دوشیزه حرف بدیه؟!
  • دادا احمد

نظرات  (۱۱)

هه هه
فک نکن اگه بقیه‌اش رو نگی ما فک میکنیم قسمت مهم ماجرا همینه؛
نه خیر، قسمت مهم جواب شماس
حالا بگو ببینم، حرف بدیه؟
پاسخ:

دوست من ، انتظار دارم اینجا نوشته هایم نقد شود و در زندگی واقعی خودم نقد شود.

این دو را با هم مخلوط نمی کنم

شماره ی مرا که داری

یا علی

  • امیررضا توسلی
  • :)))))
    واژه ی تحقیر آمیریه..
  • مامان علیرضا و حسین
  • بیچاره بچه ها!
    از کجا بدونن از بین این همه واژه های جدید که توی کارتون ها و فیلم ها می شنوند کدامشان حرف بدی است. این روزها آخه فیلم ها پر از حرف بد شده.
    ولی در کل اینکه می دونه نباید یه حرفی اگه بد باشه بی مهابا به زبون بیاره خوبه و این که آن قدری با شما صمیمی هست که آروم ازتون سوال کنه. شاید از مامانش نمی پرسید!
    فک کنم سوء تفاهم شده
    صرفا کنجکاو بودم بدونم بقیه‌ی ماجرا چی بوده
    چون برا خودم سوال شد که اگه من بودم چی می‌گفتم
    اگه بگی حرف بدیه، بعدا میشنوه مردم میگن و براش سوال میشه
    اگه بگی حرف خوبیه، میره اینور اونور میگه من دوشیزه‌ام !!
    اگه بگی حرف خوبیه ولی نباید گفت؛ این هم برای بچه قابل فهم نیست
    نکته‌ اخلاقی/عرفانی: اونایی که فک می‌کنن همه‌ی حرف‌های خوب رو باید بگن هنوز بچه‌ان
    باز هم برای سوء تفاهم معذرت می‌]خوام
    موفق و سربلند باشی
    پاسخ:

    از خدا که پنهان نیست

    از شما چه پنهان که این دوست قدیمی، واقعا رفیق شفیقی است

    کاش می شد پایش بمانم و کاش خودش هم  به اندازه من وصله پذیر بود...

  • کــــلــوخ کلوخ
  • عزییییییییییییییییییییزم چه خوب بود!
  • امیررضا توسلی
  • سلام
    از لطفتون خیلی ممنونم
    واقعیت اینه که اینجا رو باز نکردم تا خاطرات روزانه ام رو درش بنویسم
    در اینجا دغدغه هام رو می نویسم تا روزی دیگه برگردم و بهشون سر بزنم و ببینم اون روز در کجای مسیر قرار دارم
    و الا تعریف کردن ماجرا های روزمره زندگی در محیط وب به خودی خود برام جذابیتی نداره
  • امیررضا توسلی
  • سلام
    به نظرتون پاسخ دادم
    سلام. کمی عجیب بود نوشته تان در وبلاگم. من نخواسته بودم فقط بگویم کلت ۴۵ خوب است یا بد. خواستم نقدی هم بزنم و البته برای تصمیم گیری به مخاطب کمک کنم. کسی هم مجبور به خواندن نیست. احتمالا نقدم آنقدر گویا بوده که شما توانستید بفهمید مخاطب این کتاب نیستید برادر.... سلامت باشید و سعی کنید عادت کنید هرکس را مثل خودش بپذیرید. همیشه کوتاه نویسی خوب و کافی نیست کما اینکه دراز نویسی... 
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام!
    ممنون از لطف همیشگی تون!
    و اینکه نینی هاتون خیلی خوشگلن :))))
    خیلی خوب بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی