دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ

با من بمان


هنوز هم معتقدم عمیق ترین دوستیها ، نه در دبیرستان ایجاد می شود و نه بعدش

اولین سالهایی که کم کم احساس بزرگی می کنی سالهای راهنمایی است.

راهنمایی که باشی، تازه به آدمها جدی نگاه می کنی

اولین حرفهای جدی ات را با دوستانت می زنی

راجع به آینده ات اولین فکر ها را میکنی

 

"با من بمان"

یک فیلم متوسط است.

اما هنوز برای یادآوری فضای راهنمایی، بهتر از آن پیدا نکرده ام.

شما هم پیشنهاداتتان را بدهید

  • دادا احمد

نظرات  (۹)

خیلی خیلی خوب بود. اگه این‌همه فحش نداشت می‌ذاشتم با داداش‌م با هم ببینیم. داره ولی!
پاسخ:

نکته: فیلم با من بمان، فیلم پرده دری نیست

اما اقتضای اوایل سن بلوغ را لحاظ کرده و کنجکاوی دوران نوجوانی نسبت به مسائل خاص را در شخصیت ها نمایش داده.

  • مامان علیرضا و حسین
  • طرح هاتون خلاقانه و گاهی تاثیرگذاره. مثل اون طرح اشک و چشمه که خیلی پسندیدم.
    ترکیب طرح و شعر واقعا خوبه. ولی من به دلیل علاقه ای که به طراحی داشته ام و متاسفانه هیچ گاه وقتی برای پیگیری اش نداشته ام آرزو دارم که روزی بتوانم احادیث را با طرح ترکیب کنم و بر تاثیرگذاری و ماندگاری شان در ذهن بیفزایم. شما هم اگه در این زمینه کاری کرده اید که بگذارید همین جا ببینیمشان. همین که ببینیم آرزوی ما را یکی دیگر جامه ی عمل پوشانده محظوظ می شویم.
    پاسخ:

    این نظر برای وبلاگ دیگر بنده بوده که اشتباها اینجا وارد شده

    رجوع کنید به پیوند "من و بیدل"

  • وحید معینی جزنی
  • دادا احمد عزیز:

    با افتخار, گره را محکم کردم, به امید آن که نگسلد هرگز.

    ::::::::: وحیــــــــد :::::::::
    پاسخ:

    وبلاگ آقای معینی عزیر را به وبلاگ خودم گره زده ام

    به نام "خسته ی راه نباشید!"

    از مهربانی و ادب ایشان می توان لذت برد

    وااا.
    پاسخ:

           علی خوب من . از دوستان ماندگار دوران راهنمایی من.

    در جریان همه ی تلاشهای من برای وارد شدن به دنیای بزرگ

    مخاطب همه ی حرفهای بزرگتر از دهان من، در آن سالها

    دوست من،  stand by me

  • امیررضا توسلی
  • سلام سید جان
    This Boys Life (1993)
    درست گفتی.
    جز این نیست.
    هیچ وقت به اندازه راهنمایی با کسی دعوام نشد.
    یعنی اینکه آدما برام جدی بودم. دوستام برام مهمم بودن.
    اینقدر دوستام برام مهم بودن که اگه کاری که دوست نداشتم میکردن، باهاشون قهر می کردم.
    قهر می کردیم :))
    ضمنا stand by me فیلم متوسطی نیست.
    خیلی هم فیلم خوبیه :|

    پاسخ:

           رضای من

    تو اولین کسی بودی که من بهش ظلم می کردم

    همیشه به شکل ظالمانه ای سعی می کردم رابطه سه تاییمون رو مدیریت کنم

    تو شوخیهای کجکی می کردی و من از پله ی دهم دوستی تا پله ی اول می آوردمت

    به همه ی شوخیات می خندیدم . دوست نداشتم به پله ی صفر برسی

    به خاطر همین از پله ی اول به بعد، یکچهارم یکچهارم پایین می بردمت

    (یادته؟) یادم نیست. یه کارهایی هم که می کردی تو رتبه ی دوستی میاوردمت بالا

    یادم نیست چه کارایی بود...

    منو ببخش

    بی ملاک بودم

    stand by me...

     

     

    فیلم را که ندیده ام.. اما چقدر درست گفتی. دقیقا چنین حسی نسبت به دوران راهنمایی خودم دارم. 
  • سید مجتبی امین
  • موافقم
    البته الآن که دیگه راهنمایی نداریم :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی