دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

شوهر خوب

مادرم دنبال یک شوهر خوب است. یک شوهر خوش تیپ, کاری و منظم.

وقتی که حیاط را با همه طول و عرضش می شورم و می آیم می نشینم, در من یک شوهر خوب می بیند

و تقریبا بلافاصله می گوید:کی بریم برای این مورد اخیر خواستگاری؟

شوهر خوب, حیاط را می شورد.

لباس خوب که می پوشم برای چند دقیقه می شوم یک شوهر خوب.

-کی بریم خواستگاری؟


امان از اینکه یک بار غر بزنم: این چیه خریدی تو رو خدا؟'

یا :صدای تلویزیونو کم کن بابا!

آنوقت از مقام یک شوهر  تنزل می کنم به مرحله ی یک بچه ی غرغرو.

گاهی یک طورهایی می شود که مونولوگ مادرها این می شود:

من اگه دیگه برای تو رفتم خواستگاری!


باید اول مادرها را قانع کرد... مادرها خوب می فهمند.

  • دادا احمد

نظرات  (۵)

نوه هاتون خیلی نازن 
دلم خواستشون :)))
مخصوصا آقا محمد جواد رو :)
شوهر خوب مادرش رو خیلی دوست داره....
سلام
فکر می کنم این خط آخر شبیه همان پانوشتی بود که در پست اخیر من نقدش کردید. در واقع کل متن را توضیح داد...
بعد هم اینکه از "مقام" به "مرحله" چطور تنزل پیدا میکنند؟ یعنی نظرتان این است که شوهر بودن یک مقام است و قبلش مرحله؟
آن قسمت هم که نوشته اید "گاهی یکطورهایی میشود". می شد به جای این جمله، آن موقعیت خاص را توضیح بدهید یا اینکه کلا حذفش کنید. البته نظر شخصی من است.
  • ناصر قیلاوی زاده
  • احمدجان
    این حس عکس العمل مادرها از خود قضیه بیشتر لذت بخشه
    مادر یه چیزایی رو میفهمه که خودتم نمیفهمی...

    با این وبلاگ سر بزن و نظر بده و نشر بده
    قربانت
  • سید مجتبی امین
  • احمد جان
    به حرف ناصر قیلاوی خوب دقت کن، از روی تجربه داره میگه.
    خودش به این مقام رسید و بلافاصله سیو کرد که دوباره به عقب برنگرده
    تو هم یادبگیر چجوری سیو کنی 
    این مهمه
    :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی