دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ

ادامه ی من

باید چیزی در خودم پیدا کنم که ارزش داشته باشد در این دنیا بماند.
چیزی که حیف باشد با مردن من از این دنیا حذف شود
اگر آن را بیابم،
ازدواج می کنم و یک نسخه ی دیگر از خودم را تربیت می کنم
اگر آن را بیابم،
دلیل زنده ماندن خودم را هم یافته ام.
  • دادا احمد

نظرات  (۱۹)

  • کــــلــوخ کلوخ
  • چه بهانه ی جالبی برای ازدواج:)

    سلام

    و اگه پیدا نکنید

    ازدواج نمیکنید؟!!

    دلیل درستیه واسه ازدواج کردن و نکردن و حتی بچه دار شدن و نشدن؟!!!!!

  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • خوشمان نیامد
    بینش زیبایی دارید.
  • خارج ازچارچوب
  • حتما این کارُ بکن!خیلی زود.وقت نیست
    سلام
    چایی ارباب خوردن دارد در این شب ها
    بفرمایید چایی

    شاید باید ازدواج کنی تا آنرا بسازی و سپس بیابی !!
  • امیررضا توسلی
  • سلام سید خیلی وقته پیام نذاشتی
    نکنه ازدواج کردی؟؟؟؟؟

    بچه ها نسخه ی دیگری از پدرشان نیستند. تو نسخه ای از پدرت هستی؟

    بچه ها هر طور بخواهند زندگی می کنند تو هم حق نداری به آن ها بگویی چطور زندگی کنند.!!

    فکر می طلبه
  • دوست قدیمی
  • ازدواج کردن با تولید مثل فرق فوکوله

    چرا دیگه مطلب نمیذاری... مطلبات خیلی خوب بودن... لطفا ادامه بده
    داد سلام . زیارتتان قبول . لذت پیاده روی به سوی کربلا گوارای وجودتان
    دادا!
    از نقاشی‌هاشونم عکس بذار!

    سلام سد

    نیستی

    می دونستی؟

    سلام بر دادا
    ازدواج کلن کار بیخودیه چه برسه به این که به خاطر تولید مثل این کارو کردن..
  • مهدی سیاهکالی
  • سلام آقا.
    خوب هستید ان شاء الله؟
    دیر به دیر می نویسید که! 
    با اجازه
  • سید مجتبی امین
  • حیف این وبلاگ نیست؟!
    حیفه دیگه 
    انیم یک دلیل
    خب حالا برو زن بگیر ببینم
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی