دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ق.ظ

گنجشکی

لیوان گل گلی آبی را پر از آب یخ می کنم، می دهم دست جواد و می گویم: اینم بده داداشی، باشه؟
سرش را با نی توی دهان تکان می دهد و می رود
دزدکی نگاه می کنم. محمدیوسف خودش را با تلویزیون مشغول کرده. آب که می رسد دستش می گوید: ببرش، من روزه م...
محمدجواد لیوان را می آورد و می گوید: لوزه است.
ساعت هنوز 5 هم نشده. نگرانم.
  • دادا احمد

نظرات  (۳)

  • ناصر قیلاوی زاده
  • چقدر این حکایت کردنها رو دوس دارم
    خدایا چقدر شیرینن :)
    خداوند حفظ کناد این لوزه داران حقیقی را..
    خوب آخرش چی شد؟ تا ته رفت؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی