دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

اندازه

پای چوب بزرگ نشسته بود و تسبیح می گرداند و زیر لب چیزی شبیه "سبحان الله" می گفت

گفتم: چکار می کنی؟ گفت: دارم چوب را اندازه می گیرم

گفتم: داری چی میگی؟ گفت: اگر دقت کنی می فهمی...

دقت کردم: داشت می گفت: ریلکس...ریلکس...ریلکس...

گفتم : ریلَکس؟! گفت: آره، وقتی هم به این نشونه برسی باید بگی: "صاف" ، دوباره به نشونه بعد که برسی می گی: ریلکس...

گفتم: اینجوری چوب را اندازه می گیری؟ گفت آره...

...

ریلَکس...ریلَکس....صاف...صاف...صاف....ریلَکس....ریلَکس...

جدی بود!

تا یک ربع تسبیح می گرداند و گاهی روی چوب علامت میگذاشت و عدد می گفت:

تا اینجا 20!


  • دادا احمد

نظرات  (۹)

خندیدم ها! خیلی بامزه و عجیب بود
حتما نرگس سادات بوده
پاسخ:

بعله....

زبان نرگس به قول خودش سایز بیست و هشته...

  • کــــلــوخ کلوخ
  • خنگول بوده؟
  • محمد شورگشتی
  • خدا زیادشون کنه!!!!
    بچه ها رو میگم!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه دنیای متفاوتی دارند برای خودشون
    خیلی جالبه ...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شاید جایی دیده با وجب چوب رو اندازه می گرفتن و قصدش چنین کاری بوده؟:))

    بلاگ گزینه ای داره به نام مهاجرت. من مهاجرت دادم وبلاگم رو از بلاگفا به بلاگ برای همین آرشیوم از سال 86 هست. به همین راحتی!
    *** *** ***** **** ** **** ***** ** *** ***** *** ****** ***** ** ***** ***** ***** ** ** **** ***** ****** **** ** ***** ***** ** *** ***** * ******* *** **** ******* **** **** **** ****** **** ***** ** ** *****
    *** ** **** ** *** ******* ** ****** *** *** *** * ***** ***** * ** * *** ***** *** *** *** ** **** * **** *****
  • محمد شورگشتی
  • سلام سید بزرگوار!
    خدا قوت.
    دعات می کنم دعام کن!
    به حق چیزای ندیده و نشنیده!!

  • فاطمه فاطمی
  • من هم خاله هستم!

    من و محمدصادق و محمدحسن و موسی و عباس

     

    ما با تسبیح یک شکل درست میکنیم و دیگری باید حدس بزند که چیست! اسمش را هم گذاشته ایم تسبیح بازی!

    بچه ها گاهی چیزهایی درست میکنند که کلن زاویه دیدت به همه چیز عوض میشود! :/

     

     

     

     

  • ایمان صمدی نیا
  • سلام داداش ،
    ینی جدی جدی این همه بچه داری؟
    پاسخ:
     جدی جدی این همه خواهرزاده دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی