دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

دوره گرد

زمانی، قاطی "آدمهای جدی" بودم
حالا، برایشان شده ام زنگ تفریح
گاهی با فضایم همراهی می کنند و لذت می برند

همراهشان هستم. اما "جدی" نیستم. بازی می کنم.

عینهو بچه ها
در خانه می چرخم و هر بزرگتری که رد می شود چند دقیقه با من بازی می کند و من ، دوره گرد همین چند دقیقه هایم...

نرگس بغ کرده که چرا امشب باهاش بازی نکردم
یوسف مظلومانه می گوید: دادا! بازی...
حسین و جواد،فقط می چرخند...
  • دادا احمد

نظرات  (۸)


سلام علیکم
وبلاگ پر محتوا و جالبی دارید
با مطلبی در مورد سخن چینی به روزم
ممنون میشم به شوق وصال سر بزنید
منتظرما
یا علی
  • ناصر قیلاوی زاده
  • سلام سید جان 
    بی تعارف الان حال نوشتن ندارم
    اگه خیلی غیرتی بشم زنگ میزنم
    ولی بدون دلم تنگته
    امروزهم ذکر و خیرت توحجرم بود
    فعلا....
    این نوشته به شدت من رو یاد نوشته های یه بنده خدایی میندازه که تو فیسبوک میخونم
    محکم نیست...

  • سید مجتبی امین
  • چه قدر خوبه می نویسی
    البت خوب نیس میگی بزرگتر ها با من بازی می کنن

    زندگی می کنن، همه با هم زندگی می کنیم چرا بازی؟
    زندگی خیلی مهمه، بازی شوخیه

    زندگی ، مرگ ، خدا 
    این ها همه واقعیت دارند و باید به آن ها فکر کرد.

    :)
    منتظر نوشته هات می مونم
    خودمم هوس کردم بنویسم
    سلاااااااااااااااااااااااام دادا
    اینجا چه باحاله

    عکساشونم بذار.. نقاشی ام بذار :-)
    چه خوب که جمع رفقا هم جمعه.


    جدی باش تا کسی بتواند به تو تکیه کند.
    بازی همیشه هم خوب نیست.
    دنیا لعب و بازی است. تو که مال دنیا نیستی.
  • دوست قدیمی
  • در شاهراه دولت سرمد به تخت بخت
    با جام می به کام دل دوستان شدم

    بازی رو خیلی دوست دارم

    بچگی رو خیلی دوست دارم

    کاش ماشین زمان اختراع می‌شد و من رو با خودش می برد به دوران بچگی! کاش...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی