دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

احتمال


  • دادا احمد

نظرات  (۹)

دوس نداشتمش!!
ینی میگی الان بهتر از تو نیستن؟
تو باهاس فک کنی همه‌ی مردم بهتر از تو هسن همین الان، نه اینکه بعضی‌هاشون احتمال داره از حضرتعالی بهتر بشن.
یه اشکال دیگه
ینی اگه از شما بهتر نشن دیگه دوستشون نداری؟
بابا این پستت کلن تو آفساید بود
بچه ها پتانسیل هستند تا به فعلیت نرسن ملکه ی محبوب شدنو ندارن البته که اگر بهتر از من نشن دوستشون ندارم مگه چیزی غیر از خوبی هم دوست داشتن داره؟! نکته اینه که این احتمال برای هیچ آدمی قبل از مرگ ملغی نمیشه
نچ! مثل این‌که نیفداد
اخوی، پتناسیل و دیفرانسیل چیه دیگه. من میگم شما در همون فعلیت و دیفرانسیل هم باهاس طور دیگه فک کنی:

خداوند سبحان به حضرت موسى- علیه السّلام- وحى کرد که:

هر گاه براى مناجات نزد من مى‏آیى، فردى را به همراهت بیاور که تو از او بهتر باشى، موسى- علیه السّلام- هر کس را که مى‏دید، جرأت نمى‏کرد بگوید من از او بهترم، لذا دست از مردم برداشت و در میان انواع حیوانات، شروع به جستجو کرد تا اینکه به سگ گر گرفته‏اى برخورد کرد، با خود گفت: این را با خود مى‏برم، در گردنش ریسمانى انداخت و او را با خود کشید، در میان راه ریسمان را گشود و سگ را رها کرد، وقتى به مقام مناجات رسید، پروردگار سبحان به او فرمود: اى موسى! کجاست آنچه که ما به تو امر کردیم؟ گفت: پروردگارا! آن را نیافتم.

خداوند متعال فرمود: به عزت و جلالم قسم! اگر حتى یک نفر را مى‏آوردى، نام تو را از دیوان «نبوّت» پاک مى‏کردم‏...

گیر دادم ها! ولی بد نیست اینم بگم:
اگر قرار باشه فقط اونایی‌که از تو بهترن رو دوست داشته باشی، خداوند متعال و پیامبرش و اهل‌بیت علیهم‌السلام نباید هیچ‌کس رو دوست داشته باشن.
از خدا یاد بگیر و اونهایی که فقط یک‌کم خوب هستند رو دوست داشته باش. حتی بدها رو هم دوست داشته باش.
پاسخ:

دوست عزیز

لطفا خودتان را به هرشکلی که صلاح می دانید معرفی کنید

خیلی خوب بود. اما دوست داشتن حساب احتمالات بر نمی دارد!!
حالا چه فرقی می‌کنه؟
اولین هم‌حجره‌ایت

  • سید مجتبی امین
  • عکس یوسف و نرگس که عالی بخصوص با این طراحی
    اتفاقا همین که گفتی می تونه یک دلیل معقول برای دوست داشتن باشه
    و البته نمی دونم این انتساب هم خیلی تاثیر داره همین که آدم میگه این ها خواهرزاده های من هستند «من» خیلی مهمه وگرنه چیزی که زیاده بچه خوشگل و بامزه. من خودم وقتی دایی شدم این رو فهمیدم
    اینطور نیست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی