دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

جشن تر

اگر یوسف اینجا بود می بردمش روی پله ی جلوی در می نشاندم که ایستگاه صلواتی همسایه روبرویی را ببیند.

نرگس را می فرستادمش که دو تا شربت برای مامانی و بابایی بگیرد.

یوسف را شیر می کردم برود یک سینی کوچک شربت بگیرد و با نرگس بروند به مردم تعارف کند.

خودم هم می نشستم زیر بلندگو و کیف می کردم از این نورها و صداها.

نیمه شعبان آدم را بچه می کند. می ایستانَد به تماشا.


دوست دارم بروم یواشکی ریسه ها را خاموش کنم، ضبط را خاموش کنم و آدمها را توی تاریکی ببینم.

دوست دارم ببینم جشن برادرشان کرده، مهربانشان کرده، چشمشان را به هم دوخته نه به نورها و دودها.

اگر یوسف اینجا بود کاری می کردم با بچه های همسایه روبرویی دوست شود.

  • دادا احمد

نظرات  (۴)

یوسف این داستان کیه؟
یوسف همان شما هستید نه؟
یا شاید همان ما...

از اینکه یوسف سپر بلا شده خوشم نیامد
روراست نبوده راوی
یوسوف خیلی باحاله!
هه!
  • مامان علیرضا و حسنین
  • عالی بود این متن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی