دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بامدادان

وقت نماز صبح، در آن گرگ و میش ، که همه نیمه خواب و نیمه بیدار به سمت نماز می روند،
خلسه ای هست.
پسرها و پدرها و مادرها و همسرها از کنار هم رد میشوند و نمیدانند سلام کنند، یا صبح به خیر بگویند، یا اصلأ چیزی نگویند.
هوس کرده ام یک نفر را که خیلی دوست دارم، همان وقتی که دارد از کنارم با سکوت رد میشود ، لمس کنم.
...خیلی آرام فقط لمسش کنم...
دخترم را مثلأ...
  • دادا احمد

نظرات  (۴)

  • سید مجتبی امین
  • حسش کردم.
  • امیرحسین معتمد
  • آفرین!

    خیلی خیلی خوب بود.
    آفرین!

    نویسنده باید با کلمه کشفی بگذارد روی میز خواننده.
    نه؟

    خیلی خوب که این کار را کردی. لمس، مکث چندثانیه ایِ ضدخلسه است.


    جا دارد متن را ادامه بدهد کسی!
    پاسخ:

    کاش کسی زندگی یادم می داد, به جای هنر و منر...
  • امیرحسین معتمد
  • چه پاسخ درستِ صادقانه‌ای!


    وقتی آدم زیستِ هنری نداشته باشد،
    هر تلاشِ هنری‌ای نطفه نبسته، سقط می‌شود.

    یک‌جور وصلهٔ ناجورِ نچسب!

    حتا اگه یک موقعی، دری به تخته‌ای بخورد کشف هنری‌ای دست بدهد، اینقدر زود به پت‌پت می‌افتد که آن کاشف یا کشفش تکرارنشدنی و بی‌مانند تصورمی‌کند یا وقتی می بیند دوباره نمی‌تواند خلقش کند، نسبت اثر را با خودش انکارش می‌کند که این، من نیستم و من نبودم و چه و چه.

    تو از دستهٔ دومی. همان فلج‌هایی که چون نمی‌توانند راه بروند، راه رفتنِ روی دوپا را نفی می‌کنند.

    قبول، کاش یکی پیدا بشود راه رفتن یادت بدهد!
    پاسخ:
    قبول!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    چه تصویر سازی ِ جالبی:-))
    دخترتون‌رو 
    درحالیکه برای نماز صبح بلندشده موهاش ژولیده اس واحتمالا بخاطر اینکه از خواب ناز بیدار شده 
    اخموئه 
    ببوسید
    علاوه بر لمس البته:-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی