دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ق.ظ

بله ها/خیر ها

گاهی از همه کارهایم خوشش می آید. چپ و راست می گوید: وای چه بامزه!
گاهی از من متنفر می شود. هرکاری هم بکنم دهن کجی می کند و می گوید: وا! بی مزه!

امان از این زن خیالی ام!
که هی بله می گوید و هی حرفش را پس می گیرد...
  • دادا احمد

نظرات  (۲)

  • سید علیرضا امین جواهری
  • خیلی خیالاتی نشده اید
    حساس نشو
  • مسعود رحمانی
  • یه سوال داشتم برادر گرامی من جوانی هستم که تو زندگیم همیشه با سربلندی از پیش زنم میومدم اما مدتی است که بیکارم همه جاهم دنبال کار میرم اما تا ظاهر منو میبینن میگن به دردمون نمیخوری به نظر شما شکم زنو بچم رو از کجا سیر کنم خدا وکیلی کرایه خانه ام مانده واز ان رو خجالت کشیدن جلویه همسرم بابت بی پولی فکر مرا به خودکشی زیاد کرد حالا میخام یه راهنمایی منو بکنین لطفا منتظر جوابتون هستم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی