دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

فرار

هر چی زندگی ، روی جدیشو بیشتر نشون میده، از بچه ها بیشتر فاصله می گیرم.
همیشه بچه ها و "کارهای جدی"، برای من، با هم توی جنگ بودن
نمی دونم بچه ها جدی ترن یا کارام.
فکر می کنم بچه ها انقدر برنامه ی جدی ای هستن که دارم ازشون به سمت کارهای خودم فرار میکنم.
  • دادا احمد

نظرات  (۶)

  • امیررضا توسلی
  • سلام سید جان
    ببخشید در سفر هستم دسترسی به اینترنت محدود است
    الان لینکتان می کنم
    مخلصیم
    اوهوم.
    وبیست عالی!
    نوشتنتان مستدام!
  • امیررضا توسلی
  • این عکس وبلاگ که گذاشتید آدم میخواد جیگر اینا رو بخوره خام خام
    ماشالله ایشالله که چشم نخورن
    من داااااارم میرم مشهد :))))))
       سلام...
    ممنون از مطالب زیباتون...
    شما دعوتید به شیعه بلاگ...
    اگه با تیادل لینک موافق بودین خبرم کنید..
    یاعلی...
    چرا آپ نمیشه؟
    پاسخ:

           رضای گل

    سعی دارم هفته ای دوبار بیشتر مطلب نذارم، اما مستدام باشم

    شوقی که تو ایجاد می کنی برام، خیلی موثره

    stand by me...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی