دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

نرگس ، محمد یوسف ، حسین، محمد جواد، حسنا و بهار

دادا احمد

خواهرزاده های من:
نرگس سادات........................... متولد: 6/88
محمدیوسف............................. متولد: 6/89
سید حسین(برادر نرگس).......... متولد: 10/91
محمدجواد(برادر محمدیوسف)... متولد: 4/92
حسنا(خواهر نرگس)
بهار (خواهر محمدیوسف)

تازه
پربیننده ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

سرنوشت ساز

در طول رکعت دوم، نرگس به صورتم خیره شده بود.
به نظر، می خواست بدونه ما این حرکات عجیبو با چه جدیتی انجام می دیم.
نمی دونم چیزیو که می خواست دید یا نه.
  • دادا احمد

نظرات  (۴)

 وه...
 چه عالی
 من که برای خودم در فکر فرو رفتم

            نگران  شدم 

شکلات و این خیلی خوب بود.
خدا حفظشون کنه
دید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی